שירותי מדפסות
מכירת ציוד מחשוב
תחזוקת מחשבים ורשתות
רישוי תוכנה
מדפסות בשכירות

חברת טלמור אופיס מציעה שירותי תחזוקת מחשבים, הקמה ותחזוקה לרשתות מחשבים ופתרונות IT למשרד הממוחשב

אנו נספק לכם פתרונות מחשוב מקצועיים

אנו מודעים לחשיבות הגבוהה של עבודה תקינה של מערכות המחשוב בעסק ובארגון, תקלות ומכשולים עלולים לעצור את העבודה השוטפת של עובדי המשרד, דבר הגורם להפסד בכסף וגם לפגיעה במענה ללקוחות החברה. ישנן תמיד תקלות שלא ניתן לצפות כגון: אי תאימות בין התקנים שונים, חדירת תוכנות זדוניות, בעיות תאימות תוכנה למערכות הפעלה, בעיות בהרשאות למשתמשים וכמובן תקלות חומרה.

אנחנו בטלמור אופיס בעלי ניסיון וידע גבוהה בשביל לספק ללקוחותינו פתרונות IT ברמת שירות מקצועיות גבוהה. כחברת אינטגרציה, אנו מציעים ללקוחותינו פתרון מלא בכל רמת תקציב בהתאם לצרכים הנדרשים. אנחנו נדאג לספק לכם פתרון מקיף לשירותי מחשוב, ניהול תקשורת מחשבים, אחזקת מחשבים ושרתים, אבטחת מידע וגיבוי, מרכזיית IP, תחזוקת מדפסות. כל זה ברמת שירות ותמיכה מקצועית.
 

להתאים לכל לקוח פתרון מושלם לצרכיו

טלמור אופיס בונה ללקוחותיה פתרון מחשוב לטווח ארוך, המותאם בדיוק לצרכיהם, ברמת השירות וברמת החומרה והתוכנה הנדרשים. ההתחייבות שלנו היא לתחזוקת מערכות המחשוב ברמת שירות וחומרה גבוהה, כזאת שתחסוך ללקוח תקלות, זמני השבתה ועלויות גבוהות.
 

איך אנחנו עושים זאת ?

במטרה להתאים פתרון נכון ללקוח תחילה נצטרך לבצע את הדברים הבאים: הבנת אופי פעילות המשתמשים בחברה, ניתוח והערכה של מערכות המחשוב הקיימות, הבנת דרישות הלקוח לצרכיו ברמת זמני התגובה לתקלות השונות, קבלת החלטה על צורת וזמן הטמעת המחשוב/ תקשורת / גיבוי וכו' - במטרה לא לפגוע בעבודה השוטפת למשתמשים. כל זאת בהתחשבות בתקציב הלקוח.

פתרונות לעסק הקטן

עסק קטן: נכללים בהגדרה עסקים בכמות משתמשים של כ-5 עד כ-25, עסקים הזקוקים לנוחות של מענה מהיר לתקלות ולציוד מחשוב ותקשורת מקידמת הטכנולוגיה. כל זאת בלי להגיע לעלויות גבוהות. אנחנו בחברת טלמור אופיס נדאג לתחזוקה מקצועית של מערך המחשוב של לקוחותינו 'העסקים הקטנים', באותה רמת השירות והמקצועיות אותם מקבלים לקוחות גדולים יותר. גם אם מערך המחשוב שלכם מכיל רק 5 מחשבים - עדיין נדאג לספק לכם שירות ופתרון מושלם - וזאת בהתחייבות!

שירותים לעסק הקטן:

  • ייעוץ ללקוחות במטרה לאפיין את הרשת ומערכות המחשוב.
  • תמיכה און ליין ובאתר הלקוח, תחזוקת מחשבים, שרתים, ציוד תקשורת ואבטחת מידע.
  • הקמת רשת מחשבים: שרת, תחנות עבודה, מוצרי תקשורת, נתב, כבילה וחיבור לאינטרנט.
  • תמיכה במשתמשי קצה ובאנשי המחשבים בחברה.
  • הקמת שרת Active Directory לניהול והקמה של משתמשים ומחלקות, הגדרת הרשאות גישה, לפי תפקיד ומחלקה, גישה למחשבים או לפי אופי העבודה.
  • מכירת ציוד מחשוב וחומרה במחירים אטרקטיביים - ניתן גם בדמי שכירות חודשיים.
  • שירותי מדפסות: שירות תחזוקה מלא במחיר פעימת מונה, השכרת מדפסות ומכשירים משולבים, תחזוקה למדפסות קיימות, מכירה והטמעה למדפסות חדשות ברשת.
  • שירותי ענן: מערכת דוא"ל חיצונית, שירותי גיבוי למידע מרחוק ועוד.
  • הקמת שרת דואר מייקרוסופט Exchange.
  • שיתוף משאבים ומידע לרבות טלפונים סלולריים.
  • מכירה והתקנה של תוכנות אנטי וירוס, מערכות הפעלה ותוכנות Office.
  • התקנה ותמיכה למערכות CRM - הטמעה והתאמת המערכת לעבודת המשרד.
  • פתרונות השתלטות מרחוק והתקנת כלי ניטור לבקרה שוטפת של הרשת.
  • גישה מאובטחת למחשבים לארגון ומבחוץ: גישה מאובטחת בחיבור VPN לתחנות העבודה בעסק - במטרה לעבוד מרחוק ברשת החברה, גישה מאובטחת למידע שבשרת דרך כל מחשב המחובר לאינטרנט.
  • פתרון לערכת מסרים פנים ארגונית בשירות הדוא"ל הכולל שירות אנטי ספאם (סינון אישי לכל תיבה כולל ממשק ניהול)
  • דוא"ל בחיבור POP או דרך חיבור מאובטח SSL בעזרת ה-WEB.
  • פתרון שירות יומנים לארגון הכולל אפשרות לתיאום פגישות, קבלת התראות בהודעת טקסט לכל מכשיר נייד, סמרטפון וטאבלטים: יצירת פגישה, ביטול ועדכונים לפגישה, התראות לפני פגישה ועוד.
     



פתרונות לעסק הבינוני

עסק בינוני: נכללים בהגדרה עסקים בכמות משתמשים של כ-25 עד כ-100 משתמשים, עסקים אלו זקוקים לרמת אמינות ויכולות בדיוק כמו של חברות גדולות.

שירותים לעסק הבינוני:

  • ייעוץ וביצוע סקר מקיף אודות התנהגות הרשת וצרכי המשתמשים/ מחלקות - במטרה לתפור פתרון מושלם.

  • תמיכה און ליין ובאתר הלקוח, תחזוקת מחשבים, שרתים, מוצרי סטורג', הקמת שרתים מרוחקים 'קריאה בלבד' לסניפים, ציוד תקשורת ואבטחת מידע.

  • הקמת רשת מחשבים: שרת, תחנות עבודה, מוצרי תקשורת, נתב, כבילה וחיבור לאינטרנט.

  • הקמת חדרי ישיבות הכוללים מקרנים / מסכי LCD בחיבורי רשת ופתרונות מולטימדיה.

  • תמיכה במשתמשי קצה ובאנשי המחשבים בחברה.

  • ניהול משתמשים ומחלקות,הגדרת הרשאות למחלקות ומשתמשים, הגדרת סיסמאות,קביעת חוקי רשת, ניהול תיבות דואר, שיתופי מידע.

  • מכירת ציוד מחשוב, רישוי תוכנה וחומרה במחירים אטרקטיביים - ניתן גם בדמי שכירות חודשיים.

  • שירותי מדפסות ומרכזי הדפסה מנוהלים בעלי הדפסה מאובטחת: שירות תחזוקה מלא במחיר פעימת מונה, השכרת מדפסות ומכשירים משולבים, תחזוקה למדפסות קיימות, מכירה והטמעה למדפסות חדשות ברשת, נהיול מערך ההדפסה בעזרת תוכנת בקרה ובקרי הדפסה המותאמים לכרטיסי העובדים.

  • שירותי ענן: מערכת דוא"ל חיצונית, שירותי גיבוי למידע מרחוק ועוד.

  • שיתוף משאבים ומידע לרבות טלפונים סלולריים ומחשבים מרוחקים.

  • מכירה והתקנה של תוכנות אנטי וירוס, מערכות אבטחת מידע מתקדמות, מערכות הפעלה ותוכנות Office.
  • התקנה ותמיכה למערכות CRM.
  • פתרונות השתלטות מרחוק והתקנת כלי ניטור לבקרה שוטפת של הרשת.
  • גישה מאובטחת למחשבים לארגון ומבחוץ: גישה מאובטחת בחיבור VPN לתחנות העבודה בעסק - במטרה לעבוד מרחוק ברשת החברה, גישה מאובטחת למידע שבשרת דרך כל מחשב המחובר לאינטרנט.
  • פתרון לערכת מסרים פנים ארגונית בשירות הדוא"ל הכולל שירות אנטי ספאם (סינון אישי לכל תיבה כולל ממשק ניהול)
  • דוא"ל בחיבור POP או דרך חיבור מאובטח SSL בעזרת ה-WEB.
  • פתרון שירות יומנים לארגון הכולל אפשרות לתיאום פגישות, קבלת התראות בהודעת טקסט לכל מכשיר נייד, סמרטפון וטאבלטים: יצירת פגישה, ביטול ועדכונים לפגישה, התראות לפני פגישה ועוד.
  • שדרוג שרת החברה והעברת כל המידע מהשרת הישן, שדרוג מערכות הפעלה ישנות לחדשות, שדרוג מערכת הפעלה לשרת ושדרוג החומרה בזיכרון ואחסון.
  • הקמת שרתים וירטואליים (וירטואליזציה).
  • מערכת ניהול גיבויים: ללא מגבלה לכמות המשתמשים ואין תוספת תשלום עבור מספר החיבורים או הגיבויים. ניתן לגבות על כוננים קשיחים חיצוניים ולא מוגבל לקלטות גיבוי ועוד אפשרויות גיבוי רבות.
  • אבטחה: הקמת חומת אש (Firewall) לניטור תעבורת אינטרנט וחסימת פורטים, תקשורת קבועה ומאובטחת בין סניפים IPvpn- חיבור סניפים מרוחקים תחת רשת וירטואלית אחת, הצפנות, כרטיסים חכמים ואמצעים למניעת גישהניהול הרשאות שימוש - יצירת תוקף למידע (כמו מסמכים) עם הרשאות צפייה, שליחה פנים-ארגונית או חוצ-אירגונית, העתקה הדפסה וכו'.מניעת גישה להתקנים חיצוניים כמו USB למניעת זליגת מידע מהארגון להתקנים אלו.
  • הקמת מרכזיית IP.
     

פתרונות שירות ואחזקה

  • שירות תחזוקה בחוזה שירות חודשי המאפשר ללקוח להינות משקט תפעולי בסיבת המחשוב שלו במשרד.
  • חוזה השירות כולל ניטור יום-יומי, בדיקה שבועית של מנהל האתר/הלקוח.
    בחרות גדולות ניתן לבצע השמה של טכנאי-מנהל רשת במשרה מלאה (אאוטסורסינג).
    שריות חודשי מלא יכול לכלול גם שירות בשעות וימים מעבר לשעות העבודה המקובלות.

     

צורת ההתקשרות הנוחה לכם מתוך האפשרויות הבאות:

  •  מיקור חוץ (Outsourcing)

  •  חוזה חודשי

  •  חוזה שנתי

  •  בנק שעות


צרו קשר ונוכל אפילו להיפגש בנושא - ללא התחייבות.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר - 03-5170886

צור קשר


טלפון 03-5170886 | פקס 03-5173399
כתובת: שד' רוטשילד 14 תל-אביב 66881
 idoharm@talmor.co.il | dorit@talmor.co.il

® כל הזכויות שמורות לטלמור אופיס (1960) בע"מ.
לייבסיטי - בניית אתרים